Fyra månader

Ja så blev det fyra månader till på jobbet.Det är bra för då har man ju lite mera tid på sig att söka annat jobb.
Har ej hört nåt från de ja redan sökt,men man får inte sluta hoppas.Svar kan man ju få iaf tycker ja.

Har varit på sjukhuset idag och där ville de inte se mig på de närmsta 3 månaderna.Så de var nöjda.

Var oxå och byte mitt buss kort till ett nytt och det kostade mig 25 kr extra bara för att man bor på landet.
Jaja nåt får man väl ofra för att ha det lungt och skönt utan en massa statsbor omkring sig.Men man tycker ju att
man inte ska behöva åka ända in till Norrköping för att få det byt till ett nytt.Det borde östgötatrafiken bju på
det är ju de som hitat på att byta.

När ja ändå är igång och gnäller kan ja varna dem som ska till sjukhuset gå inte på toa vid entrén.
Det var inte städat för fem öre urk tur att man kan hålla för näsan.

Men nu är ja hemma igen och får andas frisk luft och vila upp mig inför morgondagen.
Man har det ganska bra trots allt........


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, man tycker ju att de gott kunde åtminstone ge ett svar på de jobb man söker så att man vet, även om det är ett nej. Har haft brorsan med bihang på besök i staden idag och det var en frisk fläkt. Hoppas det är bra med er lantbor! Kram från Stockholm! :)

2010-06-01 @ 21:10:27
URL: http://yvlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0